ثبت شرکت

در سال 1402 مراحل اخذ اینماد ( نماد اعتماد الکترونیک ) توسط مجموعه جهان ثبت بسیار آسان شده. اگر از سایتی خرید اینترنتی میکنید حتما به داشتن نماد اعتماد الکترونیک آن سایت دقت کنید . حتما الان این سوال براتون پیش میاد که نماد الکترونیک چیست ؟ همانطور که از اسمش پیداست enamad نمادِ اعتماد ، تایید و صلاحیتی است که به فروشگاه های اینترنتی داده میشود.

این نمادِ (enamad) از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی که مربوط به وزارت صنعت ، معدن و تجارت است داده میشود که لوگوی آبی رنگی است که بر روی صفحه اصلی سایت قرار میگیرد . قطعا این سوال براتون پیش میاد که چرا enamad باعث جلب اعتماد مشتری میشود ؟مشتری با دیدن این نماد با اطمینان خاطر میتواند خرید کند چون اگر تحت هر شرایطی در ارسال و خرید مشکل پیش بیاید میتواند ان موضوع را به صورت حقوقی پیگیری کند چون در این سایت ها فعالیت خرید و ارسال زیر نظر چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران انجام میشود و همچنین مشخصات تماس به صورت واضح و قابل دسترسی برای بازدید کنندگان سایت وجود دارد نماد اعتماد الکترونیکی بعد از برسی وب سایت و احراز هویت مالک حقیقی یا حقوقی به آن وب سایت داده میشود که مدت اعتبار آن ۲ سال است در مجموعه ناسافا به درخواست مشتری بعد طراحی سایت هایی که در انها در ازای عرضه کالا و خدمات مبلغی گرفته میشود نماد enamad گرفته میشود که این نماد بعد از تایید هویت مالک و برسی سایت بعد ۲_۳ روز داده میشود

جهت دریافت اینماد با ما تماس بگیرید

09120047188

ملیکا ادیبی - کارشناس ثبتی

در مورد hpv و زیگیل تناسلی سه مورد مطرحه
۱ - آیا درمان دارد
۲ - روش پیشگیری چیست
۳ - آیا انتقال دهنده مجرم است و مجازات چیست
به نقل از دوستان پزشک
این ویروس و هم خانم ها و هم آقایون شاید بگیرند و غالبا از طریق روابط جنسی منتقل میشه اما شاید از طریق استخر ... هم منتقل بشه و شخص ناقل شاید در ظاهر آثارش و نداشته باشه اما ممکنه منتقل کنه. و تا الان درمان قطعی براش پیدا نشده.
پس بهترین کار پیشگیریه
ظاهرا واکسن گارداسیل ناین بسیار برای پیشگیری موثره اما بنده چند وقته برای خودم دنبالش هستم ، که اصلش بسیار نایابه و قیمتش خیلی بالاست ،

09120035133
به محض اینکه واکسن اصل و قیمت مناسب پیدا کنم ، ادرس و مشخصات و براتون استوری میکنم.
علی ایحال با توجه به اصل ۲۹ قانون اساسی که برخورداری از بهداشت برای یکایک مردم جامعه به عهده دولت گذاشته
از دولت محترم خواهشمندیم این واکسن یا هر موردی که بهترین هست و با قیمتی که همه بتونند بزنن در دسترس عموم قرار بده یا اگه لازمه اجباری کنه.
و در مورد اینکه آیا اگه شخص انتقال دهنده چه عمدا چه سهوا ، چه از طریق رابطه مشروع و یا نامشروع یا اصلا روابط غیر جنسی ویروس و منتقل کنه ، آیا مجرمه و مجازاتش چیه ؟
مستند به ماده ۲۹۰ و ۵۲۶ قانون مجازات اسلامی شخص مذکور حسب مورد به قصاص یا دیه محکوم میشه.
نویسنده : مرتضی شکری زاده

سازمان غذا و دارو جمهوری اسلامی ایران به افراد واجد صلاحیت در زمینه امور غذایی و دارو ، پروانه اعطا می کند که این پروانه ها شاید مدتش منقضی شود یا به علل دیگر ابطال شود . به همین جهت سامانه ای طراحی شده تا شما شهروندان عزیز با وارد کردن کد مربوطه در سامانه http://fdacrm.ir/search.aspx  از آخرین وضعیت پروانه خود مطلع شوید .

چهارشنبه, 27 مهر 1401 03:54

ثبت نام لاتاری 2024 - 1402

ثبت نام لاتاری هر ساله جهت گرفتن اقامت ایالت متحده آمریکا انجام می شود که به قید قرعه نام برخی در می آید .

ثبت نام لاتاری سال 1402 یا همان 2025 - 2024 از اواخر مهرماه شروع می شود ، و شما می توانید با تخفیف ویژه از طریق فرم زیر ثبت نام کنید و از مشاوره رایگان استفاده کنید .

جهت ثبت نام لاتاری آمریکا سال 1402 اینجا کلیک کنید

جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشنه برای ثبت شرکت ، موسسه ، و .. یا برای کلیه ارگان ها و سازمان ها به ترتیب طبق آموزش زیر عمل کنید :

 ابتدا وارد سامانه خدمات الکترونیک قضایی شده و بر روی گزینه ثبت درخواست گواهی سوء پیشینه کلیک کنید - بعد اطلاعات ( شماره ملی و رمز شخصی ثنا ) خود را وارد کرده و تا مرحله ثبت درخواست و پرداخت هزینه پیش بروید 

پس از ثبت نهایی 24 الی 48 ساعت بعد گواهی صادر و از سامانه قابل دریافت است می توانید دانلود و چاپ و مورد استفاده قرار دهید . برای مشاهده کلیپ آموزشی اخذ گواهی عدم سوء پیشینه اینجا کلیک کنید .

شنبه, 17 ارديبهشت 1401 06:20

مجمع عمومی عادی سالیانه

طبق قانون تجارت ، مجمع عمومی عادی سالیانه در شرکت های سهامی در 4 ماهه اول سال حتما باید برگزار و در سازمان ثبت شود . در ماده 101 لایحه اصلاحی قانون تجارت بیان شده که حتما باید هیئت رییسه ای متشکل از یک رییس و 2 ناظر و یک منشی در جلسه باشند که غیر از منشی مابقی باید سهامدار باشند . مجمع عمومی عادی سالیانه در صورتی که در 4 ماه اول سال برگزار نگردد و مثلا اگر در ماه مهر انجام شود با عنوان مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده می باشد.

تصمیماتی که در مجمع عمومی عادی سالیانه گرفته می شود 

  • انتخاب و تمدید مدیران
  • انتخاب و تمدید بازرسین
  • انتخاب و یا تغییر روزنامه کثیرالانتشار
  • تصویب ترازنامه مالی

 

majmaadi

 

البته الزامی ندارد که هر دفعه کلیه تصمیم ها گرفته شود ، مثلا روزنامه را تا زمانی که نخواهیم تغییر دهیم لازم نیست عوض کنیم ، اما بازرس حتما باید تمدید شود ولی انتخاب مدیران چون 2 ساله است شاید زمان داشته باشند و لازم به تمدید نباشد.

 

اگر در 4 ماه اول سال مجمع تشکیل نشود چه کنیم ؟

در این صورت باید مجمع عادی به طور فوق العاده برگزار کنیم که در عمل هیچ فرقی ندارد و همان شرح وظایف را دارد .

 

 

 

 

ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید باستانی نوروز 1401 به اطلاع می رساند سایت اداره ثبت در زمینه ثبت شرکت و تغییرات و پلمپ دفاتر و .. طبق روال سال های پیش به احتمال زیاد از روز شنبه 28 اسفند 1400 به مدت 6 روز از دسترس خارج خواهد شد. البته این مرکز پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

 

اگر شرکتی فعال باشد باید قبل از شروع سال جدید دفاتر تجاری خود را دریافت کند ، ما پیشنهاد می کنیم حتی اگر شرکت غیر فعال است این کار را انجام دهید.

در صورت تمایل می توانید مشخصات اعضای شرکتتان را + شناسه ملی شرکت را برای ما بفرستید

تا برایتان پلمب دفاتر انجام شود یادآور می شود آخرین مهلت پلمپ دفاتر 1403، 26 اسفندماه 1402 خواهد بود اما شما می توانید قبل از این زمان نسبت به پلمپ دفاتر خود اقدام کنید .

هزینه این کار 890 هزار تومان می شود با هزینه دفاتر و پست و ...

مدارک زیر را به شماره 02191003111 واتساپ کنید و بگویید برای پلمب دفاتر است

شناسه ملی شرکت + مشخصات مدیرعامل + فیش واریزی 890 هزار تومان به شماره کارت 6104337728199967 به نام شرکت ارتباطات

پلمپ دفاتر تجاری 1401

مجموعه حقوقی و ثبتی ما به مناسبت شب یلدا 1400 تسهیلات و تخفیفات ویژه ای برای ثبت برند و لوگو شما در نظر گرفته است ، شما می توانید جهت امور ثبت برند و لوگو خود با ما تماس بگیرید

یلدا 1400

سه شنبه, 09 آذر 1400 13:33

شماره پیامک قوه قضاییه

سر شماره پیامکی قوه قضاییه به adliran تغییر کرد

و از امروز کلیه پیامک ها صرفا با همین نام ارسال می شود و هرگونه پیامکی با اسم و یا شماره دیگری جعلی است

این اقدام قوه قضاییه بسیار مثبت و لازم بود ، چون اخیرا کلاهبرداری های بسیاری با این پیامک ها انجام می شد و کاربران با کلیک بر روی لینک کلاهبرداری متوجه خسارت های بی شماری می شدند .

شماره پیامک ادل ایران قوه قضاییه

صفحه1 از4

 

جهت دریافت تخفیف و مشاوره

عدد  4  را به شماره  09120035133  ارسال کنید

 

درباره ی مرکز ثبتی و حقوقی جهان ثبت جهان ثبت یکی از مراکز وابسته به شرکت ارتباطات الکترونیک سهامی خاص است. این مرکز انجام امور اداری ثبت و تغییرات شرکت، موسسه، برند، لوگو و علائم تجاری را انجام می دهد. آدرس دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت جنب مسجد الرسول

ارائه خدمات در سراسر کشور - شماره ثبت 2448 و 454575 ،  شناسه ملی :  14004072938

جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک دهید )