کارشناس ثبتی
ارسال مدارک انحلال شرکت به اداره ثبت
نحوه ارسال مدارک انحلال شرکت به اداره ثبت شرکت ها
جهت ارسال اوراق تاسیس و تغییرات از تاریخ 1403/06/01 ( با توجه به اتمام قرارداد با پست و بهره برداری از سامانه جدید ثبت شرکتها طی چند ماه آتی ) به جای مراجعه به پست به باجه هایی به شرح ذیل مراجعه نمایید:
این نکته را در نظر داشته باشید برای کسانی که در شهر تهران هستند به شرح زیر باید اقدام کنند و برای کسانی که در سایر شهرها هستند باید به صورت حضوری به اداره ثبت شرکت های استان خود مراجعه نمایند وتحویل باجه مربوطه دهند.
کلیه مراسلات از طریق پنج مرکز زیر در شهر تهران و در وقت اداری انجام خواهد شد:
باجه 1- اداره کل ثبت استان تهران آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به مطهری، نبش کوچه ساری مسئول :خانم شهبازی
باجه 2- اداره ثبت قائم مقام آدرس:خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به شهید بهشتی، نبش کوچه شهید میرزاحسنی مسئول : آقای علی محمدی
باجه 3- اداره ثبت زیبادشت آدرس: خیابان آزادی، خیابان جیحون، خیابان دامپزشکی مسئول: آقای سعیدی
باجه 4- اداره ثبت پیروزی آدرس: بلوار خاوران، روبروی پارک خاوران، نبش خیابان شهید شه رستمی مسئول :آقای طهماسبی
باجه 5- ساختمان قدیم ثبت اسناد آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول :خانم یزدانی
باجه دریافت اوراق و مرسولات در مراکز استان ها به جز شهر تهران، ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان می باشد.
باجه دریافت اوراق و مرسولات در شهرستانهای سراسر کشور به جز مراکز استان، دفاتر منتخب شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) می باشد.
متقاضی محترم، محدودیت زمانی اقدام در این سامانه به شرح ذیل می باشد:
* مهلت زمانی پذیرش موقت ثبت تأسیس و یا صورتجلسه تغییرات تا پذیرش نهایی 18 روز.
* مهلت زمانی پذیرش نهایی صورتجلسه تغییرات تا ورود کد مرسوله 5 روز.
* مهلت زمانی ورود کد مرسوله تا پذیرش و ایجاد صورتجلسه در مرجع ثبت شرکتها 8 روز.
* مهلت زمانی از تایید نقص توسط مدیر تا پذیرش رفع نقص در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
*.مهلت زمانی از تایید آگهی توسط مدیر تا تایید آگهی توسط ذی سمت در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
برای دریافت مشاوره به شماره 09124319885 در واتساپ پیام ارسال کنید و یا تماس بگیرید .
ارسال مدارک تغییرات شرکت به اداره ثبت
ارسال مدارک تغییرات شرکت به اداره ثبت
طبق آخرین دستورعمل جدید سازمان جهت ارسال اوراق تغییرات از تاریخ 1403/06/01 ( با توجه به اتمام قرارداد با پست و بهره برداری از سامانه جدید ثبت شرکتها طی چند ماه آتی ) به جای مراجعه به پست به باجه هایی به شرح ذیل مراجعه نمایید:
کلیه مراسلات از طریق پنج مرکز زیر در شهر تهران و در وقت اداری انجام خواهد شد:
باجه 1- اداره کل ثبت استان تهران آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به مطهری، نبش کوچه ساری مسئول :خانم شهبازی
باجه 2- اداره ثبت قائم مقام آدرس:خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به شهید بهشتی، نبش کوچه شهید میرزاحسنی مسئول : آقای علی محمدی
باجه 3- اداره ثبت زیبادشت آدرس: خیابان آزادی، خیابان جیحون، خیابان دامپزشکی مسئول: آقای سعیدی
باجه 4- اداره ثبت پیروزی آدرس: بلوار خاوران، روبروی پارک خاوران، نبش خیابان شهید شه رستمی مسئول :آقای طهماسبی
باجه 5- ساختمان قدیم ثبت اسناد آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول :خانم یزدانی
باجه دریافت اوراق و مرسولات در مراکز استان ها به جز شهر تهران، ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان می باشد.
باجه دریافت اوراق و مرسولات در شهرستانهای سراسر کشور به جز مراکز استان، دفاتر منتخب شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) می باشد.
متقاضی محترم، محدودیت زمانی اقدام در این سامانه به شرح ذیل می باشد:
* مهلت زمانی پذیرش موقت ثبت تأسیس و یا صورتجلسه تغییرات تا پذیرش نهایی 18 روز.
* مهلت زمانی پذیرش نهایی صورتجلسه تغییرات تا ورود کد مرسوله 5 روز.
* مهلت زمانی ورود کد مرسوله تا پذیرش و ایجاد صورتجلسه در مرجع ثبت شرکتها 8 روز.
* مهلت زمانی از تایید نقص توسط مدیر تا پذیرش رفع نقص در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
* مهلت زمانی از تایید آگهی توسط مدیر تا تایید آگهی توسط ذی سمت در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
برای دریافت مشاوره به شماره 09124319885 در واتساپ پیام ارسال کنید و یا تماس بگیرید .
ارسال مدارک ثبت شرکت به اداره ثبت
ارسال مدارک ثبت تاسیس به اداره ثبت شرکت ها 
طبق آخرین بخشنامه سازمان جهت ارسال اوراق تاسیس از تاریخ 1403/06/01 ( با توجه به اتمام قرارداد با پست و بهره برداری از سامانه جدید ثبت شرکتها طی چند ماه آتی ) به جای مراجعه به پست به باجه هایی به شرح ذیل مراجعه نمایید:
کلیه مراسلات از طریق پنج مرکز زیر در شهر تهران و در وقت اداری انجام خواهد شد:
باجه 1- اداره کل ثبت استان تهران آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به مطهری، نبش کوچه ساری مسئول :خانم شهبازی
باجه 2- اداره ثبت قائم مقام آدرس:خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به شهید بهشتی، نبش کوچه شهید میرزاحسنی مسئول : آقای علی محمدی
باجه 3- اداره ثبت زیبادشت آدرس: خیابان آزادی، خیابان جیحون، خیابان دامپزشکی مسئول: آقای سعیدی
باجه 4- اداره ثبت پیروزی آدرس: بلوار خاوران، روبروی پارک خاوران، نبش خیابان شهید شه رستمی مسئول :آقای طهماسبی
باجه 5- ساختمان قدیم ثبت اسناد آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول :خانم یزدانی
باجه دریافت اوراق و مرسولات در مراکز استان ها به جز شهر تهران، ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان می باشد.
باجه دریافت اوراق و مرسولات در شهرستانهای سراسر کشور به جز مراکز استان، دفاتر منتخب شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) می باشد.
متقاضی محترم، محدودیت زمانی اقدام در این سامانه به شرح ذیل می باشد:
* مهلت زمانی پذیرش موقت ثبت تأسیس و یا صورتجلسه تغییرات تا پذیرش نهایی 18 روز.
* مهلت زمانی پذیرش نهایی صورتجلسه تغییرات تا ورود کد مرسوله 5 روز.
* مهلت زمانی ورود کد مرسوله تا پذیرش و ایجاد صورتجلسه در مرجع ثبت شرکتها 8 روز.
* مهلت زمانی از تایید نقص توسط مدیر تا پذیرش رفع نقص در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
* مهلت زمانی از تایید آگهی توسط مدیر تا تایید آگهی توسط ذی سمت در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
برای دریافت مشاوره به شماره 09124319885 در واتساپ پیام ارسال کنید و یا تماس بگیرید .
ارسال مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران
ارسال مدارک ثبت شرکت مسئولیت محدود در تهران ، در سالهای اخیر پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها توسط پست انجام میشد ، اما از اول شهریور 1403 مطابق قانون جدید از طریق مراکز منتخب به شرح ذیل باید تحویل دهید.
جهت ارسال اوراق تاسیس و تغییرات از تاریخ 1403/06/01 ( با توجه به اتمام قرارداد با پست و بهره برداری از سامانه جدید ثبت شرکتها طی چند ماه آتی ) به جای مراجعه به پست به باجه هایی به شرح ذیل مراجعه نمایید:
کلیه مراسلات از طریق پنج مرکز زیر در شهر تهران و در وقت اداری انجام خواهد شد:
باجه 1- اداره کل ثبت استان تهران آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به مطهری، نبش کوچه ساری مسئول :خانم شهبازی
باجه 2- اداره ثبت قائم مقام آدرس:خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به شهید بهشتی، نبش کوچه شهید میرزاحسنی مسئول : آقای علی محمدی
باجه 3- اداره ثبت زیبادشت آدرس: خیابان آزادی، خیابان جیحون، خیابان دامپزشکی مسئول: آقای سعیدی
باجه 4- اداره ثبت پیروزی آدرس: بلوار خاوران، روبروی پارک خاوران، نبش خیابان شهید شه رستمی مسئول :آقای طهماسبی
باجه 5- ساختمان قدیم ثبت اسناد آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول :خانم یزدانی
باجه دریافت اوراق و مرسولات در مراکز استان ها به جز شهر تهران، ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان می باشد.
باجه دریافت اوراق و مرسولات در شهرستانهای سراسر کشور به جز مراکز استان، دفاتر منتخب شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) می باشد.
متقاضی محترم، محدودیت زمانی اقدام در این سامانه به شرح ذیل می باشد:
* مهلت زمانی پذیرش موقت ثبت تأسیس و یا صورتجلسه تغییرات تا پذیرش نهایی 18 روز.
* مهلت زمانی پذیرش نهایی صورتجلسه تغییرات تا ورود کد مرسوله 5 روز.
* مهلت زمانی ورود کد مرسوله تا پذیرش و ایجاد صورتجلسه در مرجع ثبت شرکتها 8 روز.
* مهلت زمانی از تایید نقص توسط مدیر تا پذیرش رفع نقص در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
* مهلت زمانی از تایید آگهی توسط مدیر تا تایید آگهی توسط ذی سمت در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
ارسال مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در تهران
ارسال مدارک ثبت شرکت سهامی خاص در تهران ، از مرداد ماه سال 1403 قوانین و نحوه ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها تغییر کرد و دیگر اداره پست مدارک را برای ثبت شرکت ها با توجه به اتمام قرارداد آنها قبول نمیکند و باید به شرح ذیل مدارک ارسال شود.
جهت ارسال اوراق تاسیس و تغییرات از تاریخ 1403/06/01 ( با توجه به اتمام قرارداد با پست و بهره برداری از سامانه جدید ثبت شرکتها طی چند ماه آتی ) به جای مراجعه به پست به باجه هایی به شرح ذیل مراجعه نمایید:
کلیه مراسلات از طریق پنج مرکز زیر در شهر تهران و در وقت اداری انجام خواهد شد:
باجه 1- اداره کل ثبت استان تهران آدرس: خیابان شریعتی، نرسیده به مطهری، نبش کوچه ساری مسئول :خانم شهبازی
باجه 2- اداره ثبت قائم مقام آدرس:خیابان قائم مقام فراهانی، نرسیده به شهید بهشتی، نبش کوچه شهید میرزاحسنی مسئول : آقای علی محمدی
باجه 3- اداره ثبت زیبادشت آدرس: خیابان آزادی، خیابان جیحون، خیابان دامپزشکی مسئول: آقای سعیدی
باجه 4- اداره ثبت پیروزی آدرس: بلوار خاوران، روبروی پارک خاوران، نبش خیابان شهید شه رستمی مسئول :آقای طهماسبی
باجه 5- ساختمان قدیم ثبت اسناد آدرس: میدان امام خمینی (ره)، خیابان فیاض بخش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مسئول :خانم یزدانی
باجه دریافت اوراق و مرسولات در مراکز استان ها به جز شهر تهران، ادارات ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری مرکز استان می باشد.
باجه دریافت اوراق و مرسولات در شهرستانهای سراسر کشور به جز مراکز استان، دفاتر منتخب شرکت پست پیشگامان(پارسی پست) می باشد.
متقاضی محترم، محدودیت زمانی اقدام در این سامانه به شرح ذیل می باشد:
* مهلت زمانی پذیرش موقت ثبت تأسیس و یا صورتجلسه تغییرات تا پذیرش نهایی 18 روز.
* مهلت زمانی پذیرش نهایی صورتجلسه تغییرات تا ورود کد مرسوله 5 روز.
* مهلت زمانی ورود کد مرسوله تا پذیرش و ایجاد صورتجلسه در مرجع ثبت شرکتها 8 روز.
* مهلت زمانی از تایید نقص توسط مدیر تا پذیرش رفع نقص در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
* مهلت زمانی از تایید آگهی توسط مدیر تا تایید آگهی توسط ذی سمت در مرجع ثبت شرکتها 15 روز.
ویرایش شده
14:37
باز ارسال از
واحد فناوری و حقوقی
پایدار شدن وضعیت سامانه های ثبتی
با توجه به اختلال چند روزه سامانه های ثبت برند و شرکت، هم اکنون طبق گزارش معاون سازمان ، کلیه سایت های ثبتی به وضعیت پایداری رسیده است .
در صورت عدم ثبت نام در سامانه و مواجه با اختلال سامانه میتوانید با کارشناس ثبتی جهانثبت تماس بگیرید
-
:سامانه های الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پی اختلال چندین ساعته امروز به پایداری قابل قبولی رسیده و ارائه خدمات ثبتی در حال انجام است.
-
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اختلال چندین ساعته در ارائه خدمات الکترونیکی بویژه سامانه ثبت الکترونیکی اسناد رسمی به علت آتش سوزی در کابل برق ورودی یکی از ساختمان های این سازمان، ضمن تشکر از همکاری مردم گفت: خوشبختانه با تلاش ماموران اداره برق و معاونت توسعه فناوری سازمان ثبت در حال حاضر وضعیت سامانه های ثبتی پایدار است و دفاتر اسناد رسمی در حال ارائه خدمات به مردم شریف هستند.
-
وی افزود: به جهت رسیدگی به درخواست های فوری و ضروری مردم و جبران عقب افتادگی امور، ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی امروز تا ساعت 20 تمدید و در صورت لزوم تا ساعت 21 نیز به فعالیت می پردازند.
پیامدهای عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی 1403
براساس اظهار سازمان امور مالیاتی کشور ،طبق ماده 192 مالیات های مستقیم ، در صورت عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر شامل جریمه های نقدی غیرقابل بخشش معادل 30 % برای صاحبان کسب و کار و 10 % برای سایر افراد واجد شرایط مالیاتی خواهند شد .
پیامد عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی
مودیان مالیاتی هر ساله موظف باید در موعد مقرر که برای اشخاص حقیقی پایان خرداد ماه و برای اشخاص حقوقی که پایان سال مالی آنها پایان اسفند می باشد تا 31 تیر ماه است اقدام به تسلیم اظهارنامه مالیاتی کنند . اگر در این مهلت قانونی اقدام نکند پیامدهای زیر شامل آنها می شود .
جریمه عدم ارسال اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر
-
جریمه نقدی :
برای اشخاص حقوقی و صاحبان کسب و کار معادل 30% و برای اشخاص حقیقی 10% مالیات متعلق محاسبه می شود و مدیران مشاغل باید علاوه بر 30% جریمه ، لیست بیمه نیز ارائه دهند .
-
جریمه عدم استفاده از تسهیلات مالیاتی :
محرومیت از بخشودگی مالیات که برای برخی شامل مالیات صفر می شود را از دست می دهند .
-
محاسبه مالیات بر اساس سایر رقبا :
بر اساس ماده 97 میزان مالیات را بر اساس میانگین رقبا و فقط بر اساس میزان درآمدشان بدون کسر هزینه ها محاسبه می شود به عبارتی مالیات علی الرأس محاسبه خواهد شد .
براساس ماده 190 چنانچه مالیات پرداخت نشود به ازای هرماه دیرکرد معادل 2.5% بر میزان بدهی افزوده می شود و پس از مدت معلوم شامل توقیف اموال ، ممنوع الخروجی و .... می شود .
برای آنکه مشمول جرائم مالیاتی نشوید در زمان مقرر نسبت به ارساال اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنید
برای مشاوره و تنظیم اظهارنامه مالیاتی توسط کارشناسان ما تماس بگیرید
شکایت از فروشگاه اینترنتی
در سالهای اخیر با توجه به شرایط ترافیک و اتلاف در وقت و هزینه های رفت و آمد، تقاضا برای خریدهای اینترنتی خیلی زیاده شده است، از همین رو کسب و کارهای مجازی به شدت افزایش پیدا کردن برخی در بستر سایت ، برخی اینستاگرام و سایر پیامرسان ها . اما متاسفانه آمارها حاکی از تعداد بالای کلاهبرداری ها از طریق فروشگاههای اینترنتی می باشد. به طور قطع در ایتدا باید همه نکات را قبل از ثبت سفارش بررسی کرد و از صحت اطلاعات مطمعن شد .
چه زمانی میتوانیم طرح شکایت کنیم ؟
- در قبال وجه دریافتی کالایی نفرستند .
- اصالت کالا ، اگر اصالت کالا قید شده باشد اما کالای فیک بفرستند .
- کالای معیوب بفرستند .
- اخذ هزینه نامتعارف.
- تاخیر در ارسال
به کجا شکایت کنیم ؟
- از طریق اینماد : اگر سایت اینترنتی باشد و اینماد داشته باشد . روی آیکون اینماد در سایت مورد نظر کلیلک کرده و هدایت میشوید به سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ، سپس اطلاعات شخص و سایت را دقیقا میاورد و گزینه شکایت از کسب و کار را میزنیم (دقت فرمایید حتما باید ابتدا در سایت اینماد ثبت نام کنید تا بتوانید ثبت شکایت کنید ) .
- از طریق پلیس فتا : وارد سایت پلیس فتا شوید ، پس از عضویت در سایت ، از قسمت شکایت ، شکایت از سایت فروشگاهی را انتخاب و اطلاعات سایت و شرح موضوع را به همراه مستنداتی که دارید پیوست کنید و در آخر ثبت نهایی را انجام دهید .
- از طریق مراجع قانونی : که باید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نموده و ثبت شکایت کنید . (نکته : حتما باید قبلش ثبت نام ثنا انجام دهید )
- از طریق انحادیه کسب و کارهای مجازی : وارد سایت اتحادیه کسب و کارهای مجازی شوید و از اینجا اعلام شکایت کنید . اگر عضو اتحادیه نیستن گزینه عضو اتحادیه نیستن را بزنید و سپس دامنه سایت را وارد کرده و طرح شکایت کنید .
مراحل ثبت تغییرات موسسات حقوقی
0 تا 100 ثبت تغییرات موسسات حقوقی
موسسات حقوقی ، موسساتی هستند که تمام اعضای آن ، می بایست وکیل باشند و خدمات حقوقی، آموزشی و ... ارائه می دهند . تا قبل از سال 95 برای تاسیس این موسسات نیاز به اخذ مجوز نبود ، اما از سال 95 به بعد برای تاسیس نیاز به مجوز می باشد
برای ثبت تغییرات ابتدا باید از سایت ثبت شرکت ها قسمت صورت جلسه تغییرات اقدام کنید و پس از طی مراحل و اخذ کد رهگیری فرم صورتجلسه تغییرات را نیز پست کرد اما در موسساتی که مجوز ندارند و الان مجوز برای آنها الزامی شده است ، سازمان ثبت شرکتها صورتجلسه را رد میکند و ارجاع میدهد به سازمان امور مشاوران و وکلای دادگستری مرکز ، ثبت تغییرات تنها با ارائه نامه ای از سمت این مرکز امکان پذیر می باشد . در بدو ورود در دو سمت سالن حراست بانوان و آقایان جهت تکریم ارباب رجوع حضور دارند و ارجاع میدهند به واحد مربوطه و سپس باید از گیت عبور کرد . برای اخذ نامه از وکلا برای انجام تغییرات می بایست به دبیرخانه رفته و آنجا درخواست خود را ثبت کرد سپس در هر ماه یک کمیسیون تشکیل می شود و درخواست ها بررسی می شوند و پس از تایید نامه صادر می شود . و آن نامه را در سایت سازمان ثبت شرکت ها بارگذاری و میتوان تغییرات موسسه حقوقی بدون مجوز را ثبت کرد.
جهت راهنمایی و مشاوره با ما تماس بگیرید
آدرس و شماره مرکز وکلا و مشاوران قوه قضائیه
تهران ، خیابان آفریقای شمالی ، کوچه گلفام، پلاک 54
ثبت نام خودرو در بورس کالا
خرید خودرو از بورس کالا
پس از ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد سجام ، اقدام به دریافت کد بورس کالا کنید که تمام مراحل قبلا اینجا توضیح داده شده است . پس از دریافت کد آنلاین به سایت کارگزاری مفید مراجعه و گزینه اعلام شماره حساب وکالتی را کلیک کرده ، پول پیش پرداخت برای خرید خودرو را باید در این حساب واریز کنید .
بعد از تکمیل فرم ها در قسمت پایین بانک مورد نظرتون رو انتخاب می کنید و معرفی نامه بانک را دانلود و همراه هود ببرید به شعب بانک مورد نظر ، بعد از اینکه افتتاح حساب کردید ، اظلاعات شعبه و حساب را وارد سامانه کنید . بعد از تکمیل همه این مراحل براتون یک نام کاربری و رمز ورود پیامک می شود .
نحوه سفارش خودرو در بورس کالا
پس از ورود به حساب گاربری خود در سامانه کارگزاری مفید آزمون را انجام داده ، سپس از منوی سمت راست ، گزینه خرید از بورس ، خرید خودرو را انتخاب کنید . لیست خودروهای موجود نمایش داده میشود . خودروی مورد نظرتون رو انتخاب کنید بعد افزودن را می زنید . در کادر تعداد خودرو هم وارد کرده سپس قیمت درخواستی هم وارد کنید و سپس سفارشتون رو نهایی کنید .
نحوه قیمت گزاری در بورس کالا
برای قیمت گذاری این نکته را در نظر داشته باشید که در کارگزاری مفید تا ساعت 5 عصر روز قبل از عرضه فرصت دارید که درخواست خودتون را ثبت کنید . کارگزاری ها در روز عرضه سفارشات را به صورت تجمعی و از قیمت پایه شروع میکنن و برای هر مشتری تا قیمتی که در سامانه ایبیگو ثبت کرده بالا میبرند یعنی اگر قیمت پیشنهادی شما 410 تومان باشد و قیمت تصویب شده 400 میلیون باشد کارگزاری برای شما رو قیمت 400 میلیون خرید انجام میدهد اما اگر قیمت پیشنهادی شما کمتر از 400 باشه دیگه خریدی براتون انجام نمیشود
هزینه های مالیات ، کارمزد، بیمه و پلاک گذاری در این قیمت ها لحاظ نشده .