اخبار

ثبت

الزام ورود اطلاعات حساب بانکی و موارد درج شده در گواهی بانکی مبنی بر بلوکه کردن 35% سرمایه شرکت در حساب بانکی به نام شرکت سهامی خاص در شرف تاسیس قبل از پست مدارک به اداره ثبت شرکتها الزامی بود که به تازگی در مرداد 1402 این امر برای کلیه شرکتهای مسئولیت محدود نیز الزامی شده ، به این شکل که کل سهام شرکت با مسئولیت محدود در شرف تاسیس باید در حسابی به نام شرکت بلوکه شود و گواهی بانکی دریافت و کل اطلاعات حساب بانکی در سامانه قبل از پست مدارک وارد شود مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود به شرح زیر می باشد .

مراحل ثبت شرکت مسئولیت محدود

  1. مشخصات کارت ملی و شناسنامه حدأقل دو نفر بایستی در سامانه وارد شود به گونه ای که سمتها و میزان سهام هر شخص مشخص باشد ، دارنده یا دارندگان حق امضای شرکت نیز باید مشخص باشد ، همچنین شماره همراه به نام هر شخص می بایست باید باشد و دارندگان حق امضا باید قبلا در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشند
  2. پس از ثبت سامانه و ارسال درخواست ثبت شرکت مسئولیت محدود به سازمان بایستی منتظر تایید نام شرکت باشید
  3. پس از تایید نام اقدام به چاپ برگه ها کنید و کل اعضا باید کلیه برگه ها را امضا کنند
  4. سپس باید نسبت به افتتاح حساب بانکی شرکت در شرف تاسیس با مسئولیت محدود اقدام کند و کل سرمایه شرکت را در آن حساب بلوکه کند و گواهی بانکی بگیرد
  5. اطلاعات حساب بانکی را در سامانه وارد کنید 
  6. مدارک شرکت و گواهی بانکی را پست کنید و شناسه مرسوله پستی را در سامانه وارد کنید
  7. منتظر تایید نهایی و صدور پیش نویس آگهی باشید 
  8. پیش نویس آگهی را چاپ و برای احراز هویت و پرداخت حق الثبت به اداره ثبت شرکتهای شهر خود مراجعه کنید ( نکته : درصورتی که امکان پرداخت حق الثبت به صورت الکترونیکی باشد باید به صورت الکترونیکی انجام شود )
  9. نسبت به پرداخت هزینه های دولتی اقدام کنید و تمام

برای انجام ثبت شرکت به صورت صفر تا صد با کل هزینه های دولتی با ما تماس بگیرید

09120045244

 

طبق اعلام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، از روز شنبه ، در تمام استان‌ها، در فرآیند ثبت شرکت ها ، امضاء و پرداخت ، الکترونیکی می شود .

پیش تر بابایی رییس سازمان  ثبت اسناد و املاک کشور گفته بود : با توجه به استقبال متقاضیان در مرحله آزمایشی این طرح که در تهران انجام شد ، و آمار کاهش هفتاد درصدی مراجعات به سازمان در این زمینه، تا پایان آبان ماه سال جاری تمام فرآیند ثبت شرکت ، الکترونیکی می شود ، اما همچنان طبق روال قبل مرحله پست مدارک به اداره ثبت شرکت ها وجود دارد و هنوز به طور کامل مکانیزه و الکترونیکی نشده ، چندی پیش سخنگوی سازمان ثبت گفت : باز طراحی و ارتقا سامانه ثبت شرکت‌ها در دست اقدام بود که برخی از مراحل آن به بهره برداری رسیده و در خرداد ماه سال 1403 بهره برداری نهایی از سامانه ثبت شرکت‌ها انجام می‌شود . مواردی که در ثبت شرکت‌ها به بهره برداری رسید شامل سامانه ثبت شرکت‌ها در بحث باز طراحی، پرداخت الکترونیکی و امضای الکترونیکی است که مراجعات بسیار زیادی بابت این دو موضوع به اداره ثبت شرکت‌ها وجود داشت با راه اندازی این دو بخش 80 درصد مراجعات کاهش یافته است ، بخش دیگر بحث پلمب دفاتر ثبت شرکت‌ها بود که از حالت فیزیکی خارج و پلمب دفاتر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. باز طراحی سامانه اجرا نیز با رویکرد خود کاربری در دستور کار قرار گرفت و در برنامه هفتم توسعه نیز دیده شده تا افراد به صورت غیر حضوری اجراییات خودرا صادر کنند .

 

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی در سال 1403مراحل نه گانه فراخوان مالیات بر ارزش افزوده به شرح زیر می باشد ، سازمان امور مالیاتی برای اجرای بهتر و بدون چالش‌ قانون مالیات بر ارزش افزوده، به‌تدریج و به‌صورت مرحله‌ای واحد‌های صنفی مختلف را تحت شمول این قانون قرار داد به طوریکه بعد از لازم‌الاجرا شدن این قانون ، یکباره تمام واحدهای صنفی و تجاری موظف به اجرای آن نشده ، بلکه به‌ صورت دوره‌ای و در بازه‌های زمانی معین گروه های مشخصی از واحدهای صنفی مشمول آموزش و اجرای این قانون و اعلام ‌به سازمان امور مالیاتی شوند .

arzeshafzoode

چه کسانی مشمول مالیات بر ارزش افزوده هستند 

اولین مرحله این فراخوان درسال 87 صورت پذیرفت که بر اساس آن کلیه واردکنندگان و صادر کنندگان و همچنین فعالان اقتصادی با مجموع فروش کالاها و ارائه خدمات بیش از سه میلیارد ریال در سال 86 و یا بیش از یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون ریال در پنج ماهه نخست سال 87 موظف به اجرای قانون شدند .

مرحله دوم این فراخوان از ابتدای مهرماه 88 به اجرا گذاشته شد و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ، صرف نظر از میزان فعالیت ، که مشمول مرحله اول ثبت نام نگردیده و جزو فعالیت های بند ( الف ) ماده ( 96 ) قانون مالیات‌های مستقیم ( مصوب 1380/11/27 ) بودند را در بر گرفت .

در مرحله سوم که از ابتدای فروردین 89 به اجرا گذاشته شد، دامنه شمول مودیان گسترش یافت و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که براساس شرایط مراحل اول و دوم ثبت نام، مشمول اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده نشده بودند و در صورتی که در سال 87 یا 88 مجموع فروش کالاها و ارائه خدمات ( غیرمعاف یا معاف و غیرمعاف ) آنها سه میلیارد ریال و بالاتر بود، مشمول این مرحله گردیدند .

از مهرماه 89 مرحله چهارم اجرا گردید و کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که بر اساس شرایط مراحل گذشته مشمول نشده بودند، در صورتی که شاغل به فعالیتهای اعلام شده موضوع بند ب ماده 96 قانون مالیاتهای مستقیم ( مصوب 1380/11/27 ) بودند ، با هر میزان فروش یا درآمد مشمول این مرحله گردیدند .

درمرحله پنجم که از ابتدای مهر ماه 1390 اجرا شد کلیه اشخاص حقوقی که در مراحل قبلی مشمول نبوده و مجموع فروش کالاها و ارائه خدمات ( غیرمعاف یا معاف و غیرمعاف ) آنها در هر یک از سالهای 87 تا89 یک میلیارد ریال وبیشتر ‌بود وکلیه اشخاص حقوقی که قبل یا بعد از سال 90 ایجاد، تأسیس و به ثبت رسیده یا می‌رسیدند و حائز شرایط مذکور نشده بودند، در صورتی که مجموع فروش کالا و ارائه خدمات ( غیر معاف یا معاف و غیر معاف ) آنها در سال 90 یا سال‌های بعد، یک میلیارد ریال و بیشتر بود ، از اولین دوره مالیاتی بعد از رسیدن به آستانه مذکور، مشمول مرحله پنجم ثبت نام و اجرای قانون شدند .

مرحله ششم ثبت نام ارزش افزوده از ابتدای سال 94 به مرحله اجرا درآمد. در این مرحله اشخاص حقوقی و همچنین حقیقی (صرف نظر از مبلغ فروش سالانه) موضوع ماده «95» قانون مالیاتهای مستقیم (مصوب 80/11/27) که به فعالیت‌های چلوکبابی‌ها، سالن‌ های غذاخوری، سفره خانه های سنتی و اغذیه فروشی‌ های زنجیره ای با مالکیت واحد و یا نام و نشان و عنوان تجاری واحد فارغ از مساحت محل کسب و کار و نوع مجوز مشمول مالیات بر ارزش افزوده شدند .

در مرحله هفتم کلیه اشخاص حقوقی فعال با هر حجم از فروش و یا درآمد از محل عرضه کالا و ارائه خدمات مشمول که به موجب فراخوان های قبلی تاکنون برای اجرای قانون فراخوان نشده اند، طی این مرحله مکلف به ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده و اجرای این قانون از ابتدای مهرماه سال 95 گردیدند. هچنین اشخاص حقوقی که بعد از تاریخ اجرای فراخوان نیز ایجاد، تأسیس و به ثبت رسیده و یا شروع به انجام فعالیت می‌نمودند، در صورت فعالیت با هر حجم از فروش و یا درآمد حاصل از کالا و خدمت، از اولین دوره مالیاتی بعد از شروع فعالیت مشمول اجرای این قانون می‌باشند .

فعالان اقتصادی که واجد شرایط مراحل اول تا ششم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده اند، حتی در صورت انطباق با شرایط مشمولیت مرحله هفتم ثبت نام این نظام مالیاتی جزو مودیان مشمول مراحل قبلی ثبت نام و اجرای قانون محسوب و مکلف به اجرای مقررات از تاریخ شمول فراخوان مربوط از جمله وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از خریداران، ارائه اظهارنامه و واریز مالیات و عوارض بر ارزش افزوده به حساب‌های تعیین شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور گردیدند .

قابل توجه جایگاه داران سوخت ، فراخوان مشمولان مرحله هشتم اجرای نظام مالیات بر ارزش افزوده، با عنایت به مفاد جزء ( پ ) بند ( 3 ) ماده ( 2 ) آیین‌نامه اجرایی بند ( الف ) تبصره ( 14 ) ماده واحده قانون بودجه سال 1399 کل کشور و اختیارات حاصل از

مقررات ماده (18) قانون مالیات بر ارزش افزوده کلیه جایگاه‌داران سوخت (فرآورده‌های نفت و گاز) با هر حجم از فروش و یا درآمد کالا و ارائه خدمات که به موجب فراخوان‌های قبلی، تاکنون برای اجرای قانون فراخوان نشده‌اند، مشمول اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای سال 1399خواهند شد. اشخاص مذکور که بعد از تاریخ اجرای فراخوان نیز ایجاد، تأسیس و به ثبت می‌رسند و یا شروع به انجام فعالیت می‌کنند، در صورت فعالیت با هر حجم از فروش و یا درآمد (کالا و خدمت) مشمول اجرای قانون از تاریخ شروع فعالیت می‌باشند .


‌تذکر بسیار مهم:
جایگاه‌داران که واجد شرایط فراخوان‌های یادشده قبلی و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده‌اند، حتی در صورت انطباق با شرایط مشمولیت مرحله هشتم ثبت‌نام این نظام مالیاتی جزو مودیان مشمول مراحل قبلی ثبت‌نام و اجرای قانون محسوب و مکلف به اجرای مقررات از تاریخ شمول فراخوان مربوط، خواهند بود.


کارمزد و مالیات و عوارض ارزش افزوده جایگاه‌داران در قیمت‌های تکلیفی فرآورده‌های نفت و گاز لحاظ شده است و جایگاه‌داران اجازه وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده مازاد بر قیمت تعیین‌شده را از خریداران سوخت ندارند .
تاریخ اجرای قانون اشخاص مشمول این فراخوان، از تاریخ 1399/1/1 مکلف به اجرای تکالیف مقرر در قانون از جمله وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده نسبت به کارمزد فروش فرآورده و فروش سایر کالاها و خدمات از خریداران کالا و خدمات، ارائه اظهارنامه و واریز مالیات و عوارض بر ارزش افزوده به حساب‌های تعیین‌شده توسط سازمان امور مالیاتی کشور می‌باشند .
قابل توجه صاحبان واحدهای تهیه غذا (آشپزخانه‌ها) و کافی شاپ‌ها، فراخوان ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده; به موجب ماده (13) قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400/03/02، از آنجایی که تا زمان راه‌اندازی سامانه مودیان ترتیبات ثبت نام حسب مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب1387 می‌باشد، لذا بنــا بــه اختیــارات حاصــل از مقــررات مــاده (18) قــانون مالیــات بــر ارزش افــزوده مصوب1387/02/17، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که براساس شرایط فراخوان‌های مراحل اول تا هشتم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تاکنون مشمول اجرای این نظام مالیاتی نشده‌اند، در صورت اشتغال به فعالیت‌های ذیل با هر میزان فروش یا درآمد، مشمول مرحله نهم ثبت نام محسوب و مکلف به اجرای مقررات قانون از ابتدای تیرماه سال 1402 خواهند بود . تهیه و ارائه انواع غذا به صورت بیرون بر ( آشپزخانه‌ها و کیترینگ ها ) اعم از صنعتی یا خانگی ، کافی شاپ­ ها .


تذکر بسیار مهم :
فعالان اقتصادی که واجد شرایط مراحل اول تا هشتم ثبت نام و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده بوده انـد، حتـی در صورت انطباق با شرایط مشمولیت مرحله نهم ثبت نام این نظام مالیاتی جزء مودیان مشمول مراحل قبلی ثبت نام و اجرای قانون محسوب و مکلف به اجرای مقررات از تاریخ شمول فراخوان مربوط، خواهند بود .

این اطلاعیه در حکم بخشنامه برای ادارات کل امور مالیاتی ، اتحادیه­ های ذی­ربط و سـایر مجـامع وتشـکل­هـا محسـوب می­ گردد .

سازمان امور مالیاتی با اجرای گام به گام مالیات بر ارزش افزوده سعی در نوسازی نظام مالیاتی و ایجاد عدالت مالیاتی داشته است . اجرای منظم ، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مداوم ، شناسایی فرصت ها و چالش های هر مرحله و اصلاح گام های بعدی از جمله اقدامات این حوزه بوده و با اجرای هر مرحله ، گامی دیگر برای مشارکت همه شهروندان در توسعه کشور فراهم شده است .

قابل توجه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی موظف که مشمول ارسال اظهارنامه مالیاتی می شوند ، اشخاص حقیقی تا پایان خرداد ماه هر سال می بایست نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی خود اقدام و اشخاص حقوقی بسته به سال مالی تا چهار ماه بعد از پایان سال مالی فرصت ارسال اظهارنامه مالیاتی را دارند ، مثلا : درصورتی که سال مالی از اول فروردین تا پایان اسفند باشد می بایست تا قبل از پایان تیرماه سال بعد نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام بنمایند .

ارسال اظهارنامه مالیاتی را جدی بگیرید و حتی در صورتی که فعالیتی نداشتید نسبت به ارسال و اظهار آن اقدام کنید تا مالیات برای شما علی الرأس نشود ( درصورتی که اقدام به ارسال اظهارنامه نکنید کارشناس سازمان امور مالیاتی متناسب با فعالیت شما و میزان کارکرد در صنف و فعالیت مربوط به شما مالیات تعیین می کند و شما ملزم به پرداخت خواهید بود ) .

جهت اطلاعات بیشتر و ارسال اظهارنامه مالیاتی و جلوگیری از علی الرأس شدن مالیات و جرائم مالیاتی با ما تماس بگیرید 

09120045244

بسیاری از امور بخصوص امور ثبتی جهت ثبت نهایی نیاز به احراز هویت متقاضی دارند که البته این احراز هویت پیش از این می بایست صرفا از طریق مراجعه حضوری به مراجع ذی ربط و اداره ثبت شرکتها صورت می گرفت این در حالی است که کلیه متقاضیان می توانند توکن را از دفاتر اسناد رسمی خریداری و بعد نسبت به احراز هویت خود از سامانه های مرتبط اقدام کنند و یا می توانند کلیه مراحل امضای الکترونیک و اخذ توکن یا گواهی امضا را به صورت نرم افزاری و بدون نیاز به مراجعه حضوری صرفا با گوشی تلفن همراه خود تهیه و انجام دهند .

token

یکی از مواردی که نیاز به احراز هویت دارد ثبت شرکت و تغییرات آن است که یک مرحله قبل از پرداخت هزینه روزنامه رسمی و به جهت تایید نهایی امور ثبتی می باشد ، همچنین برای اخذ دفاتر پلمپ متقاضیان باید نسبت به خرید توکن یا گواهی امضای الکترونیک از طریق یکی از روش های ذیل اقدام کنند :

مراحل خرید گواهی امضای نرم افزاری و انجام امضای الکترونیک :

  1. ابتدا وارد سایت : https://notary-news.ir  شوید .
  2. سپس از منوی سمت راست گزینه اخذ امضای الکترونیک همراه را انتخاب کنید
  3. نرم افزار امضای الکترونیک ( کلید ثبت ) را دانلود کنید
  4. ورود به برنامه و دادن دسترسی های لازم در تلفن همراه انجام شود
  5. کدملی و شماره همراه متقاضی وارد شود
  6. کد احراز هویت وارد و گزینه فعالسازی را انتخاب کنید
  7. در این مرحله می بایست رمز کاربری و رمز مدیریتی تعریف کنید
  8. سپس بازنشانی و گزینه متوجه شدم را انتخاب نمایید
  9. مشخصات هویتی را وارد و و تیک اطلاعات را خواندم را بزنید
  10. مبلغ را پرداخت کنید
  11. احراز هویت چهره و شروع فرآیند ا انتخاب کنید و سپس تایید کنید
  12. گزینه صدور گواهی را انتخاب و رمز کاربری را وارد کنید 
  13. وارد ثبت من شوید و کد ملی و سپس گزینه دریافت رمز پویا را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت من شوید
  14. روی زنگوله بزنید و سند را انتخاب و امضای سند را بزنید
  15. رمز کاربری و تایید و تایید امضا را انجام دهید و تمام

درصورتی که نیاز به مشاوره دارید لطفا مبلغ : 780000 تومان به شماره کارت : 6063737005138068 واریز و بعد با ما تماس بگیرید

لطفا قبل از واریز مبلغ تماس نگرفته و تقاضای مشاوره رایگان ننمایید

09120045244

به دلایل مختلف مثلا استفاده بیشتر از تسهیلات دولتی ، شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و احتمال برنده شدن بیشتر  و ... ممکن است اعضای شرکت تصمیم به تغییر نوع شرکت از مسئولیت محدود به سهامی خاص را بگیرند در صورتی که شما هم قصد تبدیل شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص را داشته باشید به استناد ماده ۱۰ الحاقی به نظامنامه راجع به مواد ۱۹۶، ۱۹۷ و ۱۹۹ قانون تجارت که با تایید رئیس قوه قضائیه همراه بوده است می توانید با رعایت موارد قانونی اقدام به تغییر نوع شرکت خود کنید . متن الحاقیه بدین شرح است :

کلیه شرکت های تجاری ثبت شده در سامانه ثبت شرکت ها شهر مربوطه می توانند در صورت عدم ممنوعیت های قانونی ( عدم بدهکاری مالیاتی و ۲ شغله بودن مدیر عامل و مواردی از این قبیل )، بدون منحل نمودن و تغییر هویت به نوع دیگری از شخصیت های حقوقی تبدیل شوند .

شرایط لازم برای تبدیل شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص

کلیه شرکتهای مسئولیت محدود با رعایت اساسنامه ، شرکتنامه و سایر مقررات که به تصویب و امضای ارکان صلاحیت دار شرکت برسد در جلسه مجمع عمومی فوق العاده می توانند اقدام به تغییر شرکت خود به شرکت سهامی خاص کنند .

  • بایستی برای تغییر شرکت به سهامی خاص حداقل الزامات قانونی نوع جدید شرکت مانند تعداد سهامداران و یا میزان سرمایه را رعایت کنند ( تعداد اعضای هیئت مدیره و سهامداران حداقل 3 نفر و دو نفر بعنوان بازرس معرفی شوند )
  • بایستی حداقل دو سال از تاریخ ثبت شرکت گذشته باشد
  • کل سرمایه شرکت بایستی نقدا در حساب شرکت پرداخت شده باشد 
  • ممنوعیت مالیاتی نداشته باشد و غیرفعال مالیاتی نباشد
  • منع قانونی یا دستور دادگاهی یا قضایی مبنی بر منع تغییر نوع شرکت نداشته باشد
  • در حال انحلال نباشد

مراحل تبدیل شرکت مسئولیت محدود به سهامی خاص

  • ابتدا می بایست جلسه مجمع عمومی تشکیل شود و شرکا برای انجام تغییرات تصمیم گیری کنند
  • کلیه مشخصات شرکت از شناسه ملی ، موضوع فعالیت شرکت و آدرس و ... بایستی قید شود
  • میزان سرمایه و نحوه تقسیم سرمایه باید مشخص شود
  • اعضا هیئت مدیره ، بازرسین و ... باید مشخص شود
  • پس از ارسال درخواست اینترنتی از طریق سامانه ثبت شرکتها گواهی بانکی مبنی بر پرداخت 35% سرمایه شرکت به همراه مدارک دیگر بایستی ظرف مدت یک ماه به اداره ثبت شرکت ها پست شود

برای انجام کلیه امور ثبتی و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09120045244

 

 

 

قبل از بررسی این موضوع که چه مجوزی یا مجوزهایی برای بسته بندی تخم مرغ لازم است به دو سوال زیر باید پاسخ دهید :

  1. آیا قصد راه اندازی کارگاه پرورش ماکیان نیز دارید ؟
  2. آیا فقط قصد بسته بندی تخم مرغ تولید شده در کارگاه های دیگر را داربد ؟

بعد از پاسخ به این سوالات در صورتی که فقط صد بسته بندی تخم مرغ در کارگاه های دیگر را داشته باشید می بایست از دو ارگان زیر اقدام به اخذ مجوز کنید :

  1. اخذ مجوز بسته بندی از سازمان جهاد کشاورزی شهرستان
  2. اخذ کد بهداشتی از سازمان غذا و دارو شهرستان

اخذ مجوز بسته بندی تخم مرغ از سازمان جهاد کشاورزی

صنایع تبدیلی و تکمیلی از اولویت خاصی در مراحل کسب جواز تاسیس جهاد کشاورزی برخوردار هستند که وابسته به اولویت بندی سالیانه متغیر می باشد از جمله این صنایع می توان موارد به بسته بندی و فرآوری تخم مرغ اشاره کرد ، در سالهای اخیر طبق اعلام دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور کلیه سازمان های صادر کننده مجوز باید به درگاه ملی مجوزها می پیوستند که سازمان جهاد کشاورزی نیز جزو این سازمان ها می باشد و شما متقاضی محترم ابتدا میبایست در این سامانه ثبت نام بنمایید و بعد در قسمت انتخاب مجوز ها و جستجوی کسب و کار ها بسته بندی تخم مرغ را انتخاب کنید ، سپس مدارک لازم را در سامانه آپلود نموده و ثبت درخواست را بزنید و بعد از اتحادیه معرفی شده و ارائه شماره پیگیری درخواست خود پیگیری کنید .

اخذ کد بهداشتی از سازمان غذا و دارو شهرستان

برای اخذ این مجوز نیز از سامانه سازمان غذا و دارو می بایست اقدام به ثبت نام نمایید و مطابق با ماده 11 قانون مواد خوراکی ، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی ، در صورت داشتن شرایط لازم طرح برچسب و پوشش بسته بندی برای شما صادر خواهد شد که می توانید بر روی تخم مرغها این طرح را بزنید .

مدارک مورد نیاز برای اخذ پروانه ساخت بهداشتی

مدارک لازم جهت صدور پروانه ساخت بهداشتی طبق اعلام معاونت غذا و دارو به شرح زیر می باشد :

ردیف

نام مدرک

توضیحات

1

درخواست كتبي به عنوان معاونت غذا ودارو/شبکه بهداشت و درمان شهرستان مربوطه

جهت دریافت  نمونه درخواست اینجا کلیک کنید

2

فرم چهار برگي درخواست صدور پروانه ساخت تكميل توسط مسئول فنی

جهت دریافت نمونه فرم، اینجاکلیک نمایید ،

این فرم بایدتایپ شده باشد .

3

طرح برچسب و پوشش بسته بندی

مطابق با ماده 11 قانون مواد خوراکی ، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی

4

تصویر برابر اصل تصديق ثبت علامت تجاری

به توضیحات زیر همین جدول دقت شود

5

تصویر قرارداد با آزمایشگاه مورد تایید، در صورت نداشتن تجهیزات لازم برای آزمون های اختصاصی

هماهنگی با کارشناسان مربوطه

6

منابع و مستندات و مجوزهاي ساخت و يا ورود مواد اوليه مورد نياز در ساخت محصول

هماهنگی با کارشناسان مربوطه

7

ارائه برگه پرداخت مبلغ مربوطه حاوی شماره پیگیری و تاریخ واریز مبلغ صدور پروانه از طریق سامانه TTAC  

"ورود مسئول فنی به سامانه TTAC  و انتخاب گزینه مدیریت پروانه ها- انتخاب گزینه ورود با استفاده از نام کاربری پروانه و رمز مربوطه- انتخاب گزینه درگاه پرداخت الکترونیک"، انتخاب مجوز پروانه ساخت، انتخاب سرویس صدور پروانه ساخت مواد اولیه، بسته بندی و فرآورده های غذایی آشامیدنی

8

تصویر کارت فعالیت مسئول فني (کلیه شیفت های تولیدی)

صرفا کارت فعالیت صادر شده توسط سامانه TTAC

9

تعهد نامه طرح برچسب

جهت دریافت اینجا کلیک کن

 

  1.  نام مالک تصدیق ثبت علامت (نام )تجاری بایدمطابق با نام ذکر شده در مجوز فعالیت اقتصادی باشد .
  2. تاریخ آن باید دارای اعتبار باشد . 
  3. طبقه و كالای مورد درخواست در محل مربوطه درج شده باشد .
  • برابر اصل شدن توسط یکی از چند روش زیر قابل انجام می باشد :
  1. جهت واحدهای مستقر در شهر توسط اداره صدور پروانه های بهداشتی
  2. جهت واحد های مستقر در شبکه های بهداشت درمان توسط کارشناسان کنترل مواد غذایی و بهداشتی شهرستان مربوطه
  3. توسط مراجع ذیصلاح از جمله دفاتر اسناد رسمی

برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه و امور ثبتی دیگر با کارشناسان ما تماس بگیرید

09120045244

 

سازمان امور مالیاتی کشور طی اقدامی سامانه امور مالیاتی را بروزرسانی نمود ، طی این بروزرسانی متقاضیان ثبت نام می بایست ابتدا از طریق صفحه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی و انتخاب گزینه دریافت اطلاعات کاربری نسبت به پیش ثبت نام و ثبت نام اقدام کنند طبق تصویر زیر :

modyanemalyati

به گزارش اینتا در نسخه جدید سامانه امور مالیاتی در صورتیکه مودی قبلا نسبت به اخذ شناسه یکتای حافظه مالیاتی اقدام نموده باشد ، نیازی به اخذ مجدد شناسه نداشته و شناسه ‏های اخذ شده قبلی توسط شخص ، قابلیت ارسال صورتحساب را دارا می‏باشد ولی در صورتی که مودی نیاز به دریافت شناسه یکتای جدید نیز داشته باشد ، امکان دریافت در سامانه مودیان فراهم می باشد .

لازم به ذکر است برای ارسال صورت حساب الکترونیکی حتما می بایست شناسه کالا یا شناسه خدمت را وارد کنید که از اینجا قابل دریافت است و اینکه مولفه متغیر تشکیل دهنده شماره مالیاتی است که مقدار آن درون هر حافظه مالیاتی منحصر به فرد می‌باشد. این مقدار به ازای هرصورتحساب ثبت شده توسط حافظه مالیاتی متفاوت و به صورت صعودی و غیر تکراری تولید می‌شود. جزئیات مورد نیاز در این خصوص در سند "قالب شناسه یکتای حافظه مالیاتی و شماره منحصر بفرد مالیاتی" قابل دسترسی می‌باشد. هردو سند مذکور  در درگاه سازمان امور مالیاتی کشور ، بخش پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان، گزینه آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل ها و نرم‌افزارهای مرتبط قابل دسترسی می‌باشد. با توجه به ابهام مطرح شده از سوی مودیان، ضروری است فیلدهای سریال صورتحساب داخلی حافظه مالیاتی با بخش سریال صورتحساب در شماره منحصر به فرد مالیاتی یکسان باشد .

برای انجام امور ثبت شرکت و برند و امور مالیاتی و ارسال اظهارنامه مالیاتی با ما تماس بگیرید

09120045244

روش های رسیدن به دفتر وکالت دکتر مرتضی شکری زاده در تهران به شرح زیر می باشد و کلیه مراجعین محترم می توانند از هر نقطه از تهران پس از هماهنگی و رزرو نوبت تشریف بیاورند :

  1. از طریق مترو : درب جنوبی مترو شهران
  2. اتوبوس : خطوط اتوبوس منتهی به مقصد شهران
  3. از طریق وسائط نقلیه شخصی

شماره تماس جهت هماهنگی : 09120035133

shahrandaftarevekalat

 

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی و صاحبان کسب و کار مطابق معمول هرسال تا پایان خرداد ماه هر سال می باشد که البته امکان تمدید این زمان نیز وجود دارد اما پیشنهاد می شود به امید تمدید مهلت نباشید و هرچه سریعتر نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنید .

یادآور می شود این مهلت برای افراد حقوقی تا ۳۱ تیر ماه سال 1402 می باشد ، در صورتی که هنوز شما مالک شرکت هستید ، باید تا آخر تیر اظهارنامه مالیات ( حتی صفر ) به سازمان ارسال کنید ، در صورت تمایل می توانید از طریق لینک زیر درخواست دهید تا ما برایتان انجام دهیم .

جهت سفارش آنلاین ارسال اظهارنامه مالیاتی اینجا کلیک کنید


ezharnamemalyati1402

برای ارسال اظهارنامه مالیاتی 1402 با ما تماس بگیرید

09120045244

اداره ثبت شرکتها از سال گذشته برای افتتاح حساب شرکتها و موسسات تجاری به صورت پراکنده در بعضی از استانها قبلا این الزام را گذاشته بود اما شرکتها و موسساتی هم بودند که بدون افتتاح حساب ثبت می شدند ، از تاریخ 1402/03/21 طی اقدامی از سازمان ثبت شرکتها ، زمانی که شما برای ثبت سیستمی تاسیس شرکت یا موسسه اقدام می کنید ، بر روی صفحه شما این پیغام ظاهر می شود :

قابل توجه متقاضیان محترم : کلیه شرکتهای تجاری مندرج در ماده 20 قانون تجارت در زمان تأسیس پس از تأیید نام می بایست نسبت به افتتاح حساب نزد شعب بانکهای دولتی یا خصوصی کشور و پرداخت مبلغ سرمایه اقدام و اصل گواهی پرداختی مربوطه را به همراه سایر ضمائم و مستندات تأسیس به مراجع ثبت شرکتها ارسال نمایند. همچنین چنانچه قسمتی از سرمایه انواع شرکت های تجاری مندرج در ماده 20 قانون تجارت به صورت آورده غیرنقدی اعلام گردد، مراتب می بایست به تأیید کارشناس رسمی دادگستری رسیده و اصل تأییدیه کارشناس رسمی دادگستری به همراه سائر ضمائم و مستندات به مراجع ثبت شرکتها ارسال گردد .

شما می توانید خودتان شخصا برای امور مربوط به ثبت شرکت و موسسه اقدام کنید و یا می توانید کار ثبتی خود را به کارشناسان ما در جهان ثبت بسپارید با اطمینان خاطر از اینکه کلیه قوانین ثبتی و مالیاتی مربوطه به درستی انجام خواهد شد .

برای ثبت سفارش کلیک کنید و یا برای مشاوره رایگان تماس بگیرید 

09120045244

 

جهت دریافت تخفیف و مشاوره

عدد  4  را به شماره  09120035133  ارسال کنید

 

درباره ی مرکز ثبتی و حقوقی جهان ثبت جهان ثبت یکی از مراکز وابسته به شرکت ارتباطات الکترونیک سهامی خاص است. این مرکز انجام امور اداری ثبت و تغییرات شرکت، موسسه، برند، لوگو و علائم تجاری را انجام می دهد. آدرس دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت جنب مسجد الرسول

ارائه خدمات در سراسر کشور - شماره ثبت 2448 و 454575 ،  شناسه ملی :  14004072938

جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک دهید )