اخبار

ثبت

به دلایل مختلف مثلا : ورشکستگی یا زیان هایی که یک شرکت متحمل می شود اعضای شرکت تصمیم به انحلال شرکت می گیرند که این تصمیم باید طی صورتجلسه انحلال انجام گیرد ، بعد از انحلال در شرکت های سهامی خاص نوبت می رسد لازم به ذکر است به محض انحلال شرکت در وضعیت درحال تصفیه قرار می گیرد و به دنبال نام شرکت حتما عبارت درحال تصفیه بایستی ذکر شود به انتخاب مدیر تصفیه و هیئت نظار تصفیه تا نسبت به ختم تصفیه شرکت در مهلت مقرر که معمولا دو سال تعیین می شود ، اقدام کنند .

وظیفه مدیران تصفیه و هیئت نظار در شرکت های سهامی خاص درحال تصفیه :

مدیران تصفیه علاوه بر اداره شرکت ، موظف به خاتمه امور جاری و اجرای تعهدات قبلی و وصول مطالبات و تقسیم دارایی شرکت هستند ، اگر برای اجرای تعهدات نیاز به انجام معاملات جدید باشد ، مدیر یا مدیران تصفیه باید اقدامات لازم را در این مورد نیز انجام دهند .

در رابطه با هیئت ناظر نیز ، قانون تجارت برای همه شرکت ها تعیین هیئت نظارت را پیش بینی نکرده است بلکه صرفا در شرکت های مختلط سهامی و غیر سهامی ، شرکای غیر ضامن را مختار به تعیین یک یا چند نفر ناظر جهت اعمال نظارت در امر تصفیه می داند ، با این وجود می توان گفت علی رغم تجویز انتخاب ناظر ، قانون تجارت مخالف تعیین ناظر در سایر شرکت ها در خصوص اعمال نظارت در امر تصفیه نیست ، یعنی در واقع انتخاب هیئت ناظر به صورت کلی اختیاری است مگر آنکه در اساسنامه جور دیگری پیش بینی شده باشد .

برای دریافت صورتجلسه انتخاب مدیران و نظار تصفیه در شرکت های سهامی خاص لطفا به شماره 02191003111 یک پیام در واتساپ ارسال کنید 

به دلایل مختلف از جمله شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی یا اخذ وام و تسهیلات بیشتر و بهتر از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری و ... شرکت های سهامی خاص تصمیم به افزایش سرمایه یعنی افزایش مبلغ اسمی سرمایه یا تعداد سهام  شرکت می گیرند ، برای افزایش سرمایه در شرکت های سهامی خاص ابتدا باید مشخص کنید که افزایش سرمایه از چه طریقی انجام می شود ، طبق ماده 158 قانون تجارت افزایش سرمایه به روش های زیر امکان پذیر است ، البته دقت داشته باشید قبل از افزایش سرمایه مهمترین گام ، پرداخت سرمایه تعهدی شرکت و ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری است .

روش های افزایش سرمایه در شرکت های سهامی خاص 

  1. سهامداران یک شرکت می توانند با مبلغ نقدینگی خود ، مقدار سرمایه شرکت را افزایش دهند یعنی مبلغ اسمی سهم خود را به صورت نقدی در بانک پرداخت کنند و اطلاعات گواهی بانکی  با رعایت ماده ۱۸۴ لایحه اصلاحی قانون تجارت را نیز در صورتجلسه وارد کنند .
  2. از طریق آورده غیر نقدی نیز افزایش سرمایه امکان پذیر است اما شرایط خاص خودش را دارد ، چنانچه تمام یا قسمتی از افزایش سرمایه از طریق آورده های غیر نقدی سهامداران یا افراد دیگری که مجمع با ورود آنان به شرکت موافقت می نماید باشد این اموال باید مورد تقویم و ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری واقع گردیده و به تصویب مجمع عمومی فوق العاده با دستور جلسه افزایش سرمایه رسیده باشد و مدارک آن به انضمام سایر مدارک مورد نیاز به اداره ثبت شرکتها ارسال شود .
  3. مبلغ افزایش سرمایه از آورده غیر نقدی تابع مبلغ و ارزش تعیین شده آن توسط کارشناس مربوطه بوده و ذکر مبلغی بیش از آن مجاز نمی باشد . چنانچه این آورده مربوط به تعدادی از سهامداران یا افراد جدید الورود به شرکت باشد رعایت مواد 77 تا 81 لایحه اصلاحی قانون تجارت الزامی است .

  4. انتقال سود تقسیم نشده حاصل شده از ارزش سهام جدید به سرمایه شرکت ، توجه داشته باشید که انتقال دادن هر گونه اندوخته قانونی به مبلغ سرمایه شرکت طبق قانون 140 قانون تجارت به سرمایه شرکت ممنوع می باشد و  شرکت باید سود یا اندوخته مازاد بر اندوخته قانونی  و یا عواید حاصل شده از اضافه ارزش سهام جدید بر اساس ماده 160 لایحه اصلاحی قانون تجارت را به سرمایه شرکت اضافه نماید . در این حالت کلیه عواید حاصله و سود یا اندوخته قانونی به نسبت سهام به هر یک از سهامداران تعلق می گیرد .

  5. بهترین نوع افزایش سرمایه شرکت که از طریق تبدیل مطالبات نقدی حال شده اشخاص شرکت به سهام جدید از محل مطالبات انجام می شود که در این روش باید همه مدارک و اسناد مربوط به این تغییرات به امضای بازرسین شرکت نیز برسد ، در تبدیل مطالبات حال شده اشخاص به سهم ، رعایت مواد ۱۷۵ الی۱۸۷ لایحه اصلاحی قانون تجارت الزامی است .

برای دریافت صورتجلسه انتخاب مدیران و نظار تصفیه در شرکت های سهامی خاص لطفا به شماره 02191003111 یک پیام در واتساپ ارسال کنید .

به گزارش جهان ثبت ، از اواخر بهمن ماه 1402 هزینه پلمپ دفاتر تجاری حدود 10 درصد افزایش را تجربه کرد ، هر ساله این افزایش قیمت بوده و امسال هم بالتبع این افزایش هزینه را شاهد بودیم .

لذا از کلیه متقاضیان اخذ دفاتر تجاری و مالیاتی خواهشمند است ، قبل از بهمن ماه نسب به اخذ دفاتر تجاری خود اقدام نمایند تا مشمول این افزایش هزینه ها نباشند و بتوانند دفاتر خد را با همان هزینه قبل تحویل بگیرند ، شما متقاضیان عزیز می توانید خودتان نسبت به تکمیل مراحل و پرکردن فرم های تقاضای دفاتر تجاری از طریق سامانه ثبت شرکتها و انتخاب گزینه پلمپ دفاتر تجاری و گذراندنن گام های سامانه نسبت به اخذ دفاتر اقدام کنید و یا می توانید این کار را به کارشناسان ما در جهان ثبت بسپارید تا برایتان در اسرع وقت و یک روزه انجام دهند .

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید و یا اینجا کلیک کنید .

09120045244

برای مشاوره تماس نگیرید ، ما فقط انجام میدهیم

به گزارش جهان ثبت از جهان صنعت نیوز و بر اساس اعلام اتاق بازرگانی ایران ، چندی پیش طرح اصلاح و تغییر فرآیندهای صدور کارت‌های بازرگانی را با هدف تسهیل ، تسریع و کاهش زمان ارائه خدمات مرتبط با کارت بازرگانی در سامانه یکپارچه کارت هوشمند در دستور کار قرار گرفت و از ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری ، در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید .

بنابراین اجرای فرآیندهای کارت بازرگانی مستقل از اجرای هم‌زمان فرآیند مشابه بر کارت عضویت اتاق بازرگانی بوده و با اتمام فرآیندهای بازرگانی ، کارت عضویت به صورت خودکار با نسخه کارت بازرگانی همسان‌سازی می‌شود . همچنین هم‌زمان با عملیاتی شدن این طرح در اتاق‌های بازرگانی و تعاون استانی ، طرح جداسازی کارت‌های عضویت و بازرگانی نیز تکمیل شد . از فرآیند برگزاری آزمون الکترونیکی جهت اخذ کارت بازرگانی در اتاق‌های سراسر کشور نیز رونمایی شد و با اجرایی شدن این طرح کلیه متقاضیان برای اخذ کارت بازرگانی با سهولت بیشتری می توانند درخواست صدور یا تمدید بدهند ضمن اینکه دیگر نیازی به ارائه سند تجاری یا اداری برای اخذ کارت بازرگانی نیست و همچنین کلیه متقاضیان می توانند به صورت الکترونیکی در آزمون های اتاق بازرگانی شرکت کنند و دیگر نیازی به مراجعه حضوری در اتاق های بازرگانی جهت آزمون نمی باشد .

یادآور می شود اخذ کارت بازرگانی یکی از ملزومات ثبت برند لاتین می باشد که کلیه کسانی که قصد انجام ثبت برند لاتین را دارند حتما می بایست قبلا کارت بازرگانی خود را دریافت کرده باشند ، جهت اطلاعات بیشتر و انجام امور ثبتی با ما تماس بگیرید .

09120045244

به گزارش جهان ثبت و نقل از خبرگزاری تسنیم ، رئیس سازمان امور مالیاتی طی اطلااعیه ای اعلام کرد که جرائم مالیاتی پرونده های قدیمی ، به منظور مختومه کردن این پرونده ها بخشیده خواهد شد و همچنین تاکید کرد که باید از شیوه های جدید برای جلوگیری از جرائم و فرار مالیاتی استفاده کرد که این مهم در سال جدید اجرائی خواهد شد و ادامه داد : امروز این ظرفیت وجود دارد ، اما به نحوی سنتی که در این میان همه حساب‌های شخص بسته می‌شد و این موضوع سبب اخلال در کسب و کار‌ها می‌شد. پس از این حکم می‌توانیم به صورت مدرن و سیستمی مالیات حقه را وصول کنیم بدون اینکه حساب‌های اشخاص بسته شود. اقدام دیگری که در راستای تسهیل کسب و کار‌های خرد فراهم شد، کمک گرفتن از ظرفیت تبصره ماده ۱۰۰ است . سقف تبصره ۱۰۰ برای سال جاری ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که افراد مشمول این تبصره دیگر نیازی به نگهداری اسناد و مدارک نبود و ما این رقم را برای سال آینده تا ۱۸ میلیارد تومان بالا بردیم .

نکته دیگر در راستای بهبود نظام کسب و کار این است که برای پرونده‌های بسیار زیادی که از گذشته باقی مانده است، حکم از مجلس گرفتیم، تا حتی برای افرادی که اظهارنامه ارائه نداده بودند، بیایند و اصل مالیات خود را بدون جریمه پرداخت کنند. امروز شاهد هستیم که بسیاری از شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که فروش آن‌ها بیش از ۱۸ میلیارد تومان بوده است به سامانه پیوسته اند و ما بخش عمده مالیات را از این مسیر وصول خواهیم کرد. خود سازمان امور مالیاتی برای تسهیل فرآیند لایحه‌ای را تقدیم مجلس کرد تا مودیان به مرور تکالیف خود را انجام دهند .

وی تاکید کرد : گذر از نظام سنتی نیازمند فرآیند مشخصی است که خود تحول بزرگی است . انجام تکالیف در سامانه مودیان نیازمند مخارج بالا ، حسابدار یا سیستم خاص نیست . با در اختیار قراردادن پز اندرویدی که در نانوایی‌های کل کشور نیز قابل مشاهده است، می‌توان صورت حساب الکترونیک صادر کرد. این امکان فراهم شده و توزیع گسترده را انجام خواهیم داد. بعضی از اصناف خود می‌گویند که اگر همکاران بدانند که سامانه مودیان چه مزایایی را ایجاد می‌کند خودشان می‌آیند و وارد سامانه می‌شوند. در صورتی که افراد در این سامانه عضو شوند، سازمان امور مالیاتی دیگر حق رسیدگی به پرونده را ندارد. برای اینکه جلوی برخورد‌های چندگانه با مودی را بگیریم از ابزار سامانه مودیان استفاده می‌کنیم .

همچنین رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که بخشودگی جرایمی به مناسبت دهه فجر اعلام شد . اگر مودیان مالیات خود را پرداخت کنند جرایم اشخاص حقیقی تا سقف پانصد میلیون تومان و اشخاص حقوقی دومیلیارد تومان بخشوده خواهد شد . به علاوه امکان بخشودگی صد در صدی جرایم را برای افرادی که در گذشته اعتراض داشتند فراهم کردیم . هدف ما مختومه شدن پرونده‌های گذشته است در راستای تکریم مودیان ، استقرار میز‌های خدمات را نیز در دستور کار داشتیم و این کار را گسترش دادیم از ابتدای سال جاری بیش از هزار و هشتصد و هفتاد میز خدمت برگزار شده است . مرکز پاسخگویی با شماره 1526 نیز فعال است و تعداد تماس‌ها به 440 هزار مورد رسیده است .

 
 

با توجه به اینکه در سال های اخیر تعداد شرکت های ثبت شده روز به روز درحال افزایش است و به تبع آن تعداد بالای درخواست ها به جهت اخذ و پلمپ دفاتر تجاری کاغذی از جمله دفتر کل و دفتر روزنامه ، معاون حقوقی رئیس جمهور طی نامه ای به وزیر امور اقتصادی و دارائی درخواست حذف نسخه کاغذی دفاتر تجاری و جایگزین نمودن اسناد الکترونیکی مالی را نموده است ، البته هنوز به طور قطعی این درخواست تایید و نهایی نشده است اما احتمال اینکه اسناد الکترونیکی در سال های آینده جایگزین دفاتر تجاری فیزیکی شوند بسیار بالاست .

متن نامه معاون حقوقی رئیس جمهور ( محمد دهقان ) به شرح زیر است :

با عنایت به آن که مطابق بند (ت) ماده (۶) آیین نامه اجرایی موضوع ماده (۹۵) اصلاحی قانون مالیات های مستقیم مصوب ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ صادره از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی مورخ ۱۳۹۴/۱۲/۴ «مؤدیانی که رویدادهای مالی خود را به صورت ماشینی (مکانیزه – الکترونیکی) ثبت و نگهداری می نمایند (به استثنای مؤدیان گروه اول)، نیازی به ارائه دفاتر به صورت دستی ندارند. نگهداری اسناد و مدارک حساب به صورت ماشینی یا دستی الزامی است» و مطابق بند (ج) ماده (۶۷) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه مصوب ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ «به منظور توسعه دولت الکترونیک و عرضه خدمات الکترونیکی و نیز توسعه و استقرار خزانه داری الکترونیکی و اصالت بخشیدن به اسناد الکترونیکی از جمله اسناد مالی و حذف اسناد کاغذی در هر موردی که به موجب قانون، تنظیم اوراق یا اسناد، صدور یا اعطای مجوز، اخطار و ابلاغ، مبادله وجه، استعلام و مانند آن ضروری باشد، انجام الکترونیکی آن با رعایت مفاد قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ معتبر بوده و کفایت می نماید» و همچنین براساس ماده (۲۰) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان مصوب ۱۳۹۸/۰۷/۲۱، «سازمان [امور مالیاتی] مکلف است در چهارچوب دستورالعملی که ظرف مدت شش ماه از لازم الاجراء شدن این قانون تهیه می شود و به تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی می رسد، آن دسته از اشخاص مشمولی که تمامی تکالیف مقرر در این قانون را رعایت کرده و از نرم افزارهای حسابداری مورد تأیید کارگروه راهبری سامانه مؤدیان استفاده می کنند، از ارائه دفاتر یا اسناد و مدارک موضوع قوانین مالیات های مستقیم و مالیات بر ارزش  افزوده مستثنی کند» و با توجه به حجم بالای درخواست های پلمپ دفاتر تجاری، اتلاف کاغذ و هزینه های فراوان تردد شهری و جابجایی فیزیکی، ضرورت جلوگیری از هدررفت منابع کشور، بهبود محیط کسب و کار و در راستای استفاده از ظرفیت های قانونی موجود، مقتضی است دستور فرمایید ترتیبی اتخاذ شود که از ابتدای سال ۱۴۰۳، نرم افزارهای حسابداری تایید شده جایگزین دفاتر کاغذی گردیده و نیازی به پلمپ دفاتر کاغذی نباشد.

این دیدگاه در بین عموم مردم جا افتاده که هر شخصی اعم از حقیقی و حقوقی درصورت داشتن دستگاه کارتخوان باید مالیات بپردازد اما در واقع حقیقت این است که بعضی از مشاغل کوچک و متوسط با وجود داشتن دستگاه کارتخوان نیازی نیست مالیات بپردازند . البته لازم به ذکر است معاف شدن از پرداخت مالیات کارتخوان به شرایط خاصی مانند حداکثر مبلغ فروش و نوع فعالیت صنفی وابسته است و کلیه مشاغل شامل این تسهیلات نمی‌شوند .

اسامی مشاغل معاف از مالیات که طبق اعلام بانک مرکزی نیز درآمدهای حاصل از فروش این مشاغل وارد سیستم مالیاتی کشور نخواهد شد در زیر آمده است دقت داشته باشید که حتی این مشاغل هم اگر از حداکثر مبلغ فروش تعیین شده تجاوز کنند مشمول مالیات خواهند بود ، این حداکثر فروش در سال 1402 مبلغ کمتر از سی و پنج میلیون و ششصد هزار تومان در سال می باشد .

لیست مشاغل معاف از مالیات کارتخوان

  1. . نانوایی‌ها
  2. سوپرمارکت‌ها
  3. داروخانه‌ها و مراکز خدمات درمانی
  4. جایگاه‌های سوخت اتوماتیک و دستی
  5. فروشگاه‌های فروش و ساخت محصولات هنری
  6. تاکسی ها و حمل و نقل درون شهری
  7. مدارس ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان
  8. روزنامه فروشی‌ها
  9. دفتر خدمات مخابراتی
  10. موسسه‌های خیریه
  11. فروشگاه‌های فروش کتاب و محصولات رسانه‌ای
  12. عوارض راه و پارکینگ‌ها
  13. وجوه دولتی و قوه قضاییه
  14. اشخاص و شرکت‌های مواد غیر‌معدنی و نفتی
  15. باشگاه‌ها وموسسه‌های ورزشی
  16. شرکت‌های دانش بنیان 1 با سطح فناوری 1

توضیح در رابطه با شرکتهای دانش بنیان معاف از مالیات : شرکت‌هایی که فاقد اظهارنامه مالیاتی با درآمد صفر هستند و حداقل به مرحله تولید محصول یا ارائه خدمات خود رسیده‌اند، دانش بنیان نوع 1 نام دارند. محصول یا خدمت شرکت‌های دانش بنیان نوع1 به آسانی قابل کپی‌ برداری نیست، نیازمند تحقیق و توسعه است و دارای خواص یا کارکردهای پیچیده است . محصولات و خدمات شرکت دانش بنیان نوع 1 باید به مرحله تولید رسیده و یا حداقل دارای نمونه آزمایشگاهی باشند. دانش فنی شرکت دانش بنیان نوع 1 توسعه یافته است، نتیجه‌ی مهندسی معکوس است و از مجموعه‌های بیرونی کسب شده‌است .

سازمان امور مالیاتی طی اطلاعیه ای اعلام نمود که کلیه مودیان بایستی اظهارنامه ارزش افزوده خود را در پایان هر دوره ارسال نمایند و نمی توانند این کار را خارج از موعد انجام دهند ، متن این اطلاعیه به شرح زیر است :

در راستای اجرای موضوع ماده (6) قانون پایانه ‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و آیین ‌نامه اجرایی اصلاحی آن به استحضار می ‌رساند؛ به منظور محاسبه حدمجاز فروش هر دوره مالیاتی ، صرفا اظهارنامه ‌های مالیات بر ارزش افزوده تسلیمی تا قبل از شروع همان دوره مالیاتی لحاظ خواهد شد .

مثلا : اگر مودی خارج از موعد و در مورخ پنجم دی ماه سال جاری نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش‌ افزوده دوره زمستان سال قبل اقدام نماید ، اظهارنامه مذکور در محاسبه حد مجاز دوره زمستان 1402 لحاظ نخواهد شد .

etalaeyemalyati

به گزارش جهان ثبت سازمان امور مالیاتی طی بخشنامه ای مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده پاییز 1402 را تا بیستم دی ماه تمدید کرد ، در متن این بخشنامه آمده است که نظر به اینکه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده فصل پاییز امسال روز جمعه است به منظور تکریم مودیان و فراهم آوردن زمینه اجرای تکالیف قانونی مشمولین ، بنا بر اختیار حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده موارد زیر را مقرر می دارد :

ادارات کل امور مالیاتی موظف‌اند در مورد مودیانی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره سوم (پاییز) سال ۱۴۰۲ را تا پایان روز چهارشنبه بیستم دی ماه سال جاری تسلیم می‌نمایند، امکان برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر برای دوره مزبور را در صورت درخواست مودیان برای آنان فراهم نمایند .
این اطلاعیه ادامه یافت : با عنایت به زمان ابلاغ قانون تسهیل تکالیف مودیان جهت اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و به منظور رسیدگی و پذیرش اعتبار مالیات و عوارض ارزش افزوده خریدهای انجام شده به استناد صورتحساب‌های صادره خارج از سامانه مودیان، مودیان عضو سامانه نیز مکلف به تسلیم اظهارنامه تا تاریخ تعیین شده است .

کلیه تاجرین و موسسات و شرکتهای تجاری برای سال 1403 از اواخر سال 1402 باید درخواست دفاتر قانونی را بدهند . شما با تکمیل فرم زیر میتوانید دفاتر قانونی خود را برای سال 1403 دریافت نمایید .

جهت ثبت درخواست دفاتر 1403 اینجا کلیک کنید

حال شاید برایتان سوال پیش بیاید که دفاتر قانونی شامل چه دفاتری می شوند و اصلا چرا باید برای دریافت این دفاتر اقدام شود ؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید گفت طبق قانون کلیه تاجران در هرسال و کلیه موسسات و شرکتهای تجاری بعد از تاسیس ملزم به ارسال درخواست اظهارنامه پلمپ دفاتر تجاری خود هستند و اگر این کار صورت نگیرد مشمول جرائم مالیاتی خواهند بود این کار بعلاوه ارسال اظهارنامه های مالیاتی متناسب با هر فعالیت برای همه اجباری است حتی اگر فعالیتی نداشته باشند و عدم دریافت دفاتر که معمولا شامل دفتر کل و روزنامه است و عدم پلمپ آنها ، نادیده گرفتن قانون تلقی شده و فرد باید مالیات علی الراس بپردازد حتی اگر فعالیتی نداشته باشد ، لذا برای جلوگیری از این کار حتما می بایستی درخواست خود را از طریق سامانه ثبت شرکتها به ثبت رسانده و سپس امضای الکترونیکی را انجام دهید تا درخواست شما بررسی و بعد از آن هزینه دفاتر را پرداخت کنید تا به آدرس شما ارسال شوند .

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید

 

 

جهت دریافت تخفیف و مشاوره

عدد  4  را به شماره  09120035133  ارسال کنید

 

درباره ی مرکز ثبتی و حقوقی جهان ثبت جهان ثبت یکی از مراکز وابسته به شرکت ارتباطات الکترونیک سهامی خاص است. این مرکز انجام امور اداری ثبت و تغییرات شرکت، موسسه، برند، لوگو و علائم تجاری را انجام می دهد. آدرس دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت جنب مسجد الرسول

ارائه خدمات در سراسر کشور - شماره ثبت 2448 و 454575 ،  شناسه ملی :  14004072938

جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید  ( یا به 09120035133 پیامک دهید )